Firma Dino Polska, polska sieć średniej wielkości supermarketów spożywczych, otworzyła w 2018 roku 202 nowe sklepy, a w 2017 roku otwarto ich 147. Powierzchnia sprzedaży wzrosła do 376 tys. m2 na koniec 2018 roku, co daje wzrost rok do roku równy 27,3 procent. Sieć sklepów Dino liczy już 977 placówki i pokrywa przede wszystkim województwa dolnośląskie, opolskie, wielkopolskie, śląskie, łódzkie, kujawsko-pomorskie i lubuskie.
Dino Polska uruchomiła także czwarte centrum dystrybucyjne w Rzeszotarach na Dolnym Śląsku. Pozostałe trzy są zlokalizowane w Krotoszynie (woj. wielkopolskie), Jastrowiu (woj. wielkopolskie) i Piotrkowie Trybunalskim (woj. łódzkie).
W pierwszych 9 miesiącach ubiegłego roku spółka zarobiła 208,73 mln zł, co jest wynikiem o 48,4 procent lepszym w porównaniu z tym samym okresem roku wcześniejszego. W 2017 roku Dino Polska osiągnął zysk netto na poziomie 213,604 mln zł.
Marża brutto na sprzedaży w latach 2014-2017 wyniosła 22-23 procent.
Komentarz redakcji: Gratulacje, sukces polskiej sieci spożywczej w tak trudnym otoczeniu jest godzien uznania. Oby tak dalej! 🙂