Pierwsze miejsce na tegorocznej liście „TOP 100 Marek” firmy konsultingowej KPMG zajęła polska firma Ziaja. Dopiero za nią uplasowały się takie globalne marki jak Nike, Hilton czy Adidas.

Raport KPMG powstał na podstawie opinii ponad 5 tysięcy polskich konsumentów. Ziaja została oceniona najwyżej aż w czterech filarach: personalizacji, wiarygodności, empatii oraz czasu i wysiłku. Firma Ziaja bardzo aktywnie korzysta z kanałów cyfrowych – wszystkie produkty sprzedawane są online, marka obecna jest w mediach społecznościowych, a na swojej witrynie zamieszcza poradniki, które mogą pomóc konsumentom w wyborze najlepszych dla nich produktów.

O firmie:
Ziaja to polska, rodzinna firma, jedna z ostatnich tego wymiaru z wyłącznie polskim kapitałem.
Założyli ją w 1989 r. farmaceuci Aleksandra i Zenon Ziaja. Zaczęli od produkcji leków, ale postanowili swoją wiedzę wykorzystać także, tworząc kosmetyki.
Rocznie wypuszcza na rynek ponad 50 mln produktów. Sprzedaje prawie 600 różnych produktów pielęgnacji twarzy, ciała i włosów oraz leków w ramach czterech linii (Ziaja, ZiajaMed, ZiajaPro i Farmaceutyki) i kilkudziesięciu serii (w tym serii Yego przeznaczonej dla mężczyzn).

Firma Ziaja daje pracę około 1220 pracownikom działających na rzecz marki Ziaja w Polsce, w tym ponad 555 w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 oddziałów na terenie kraju, a sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób.

Komentarz redakcji:

Gratulujemy!

Jak oceniasz?

kliknij na gwiazdkę, aby ocenić

średnia ocen 0 / 5. ilość głosów 0

jeszcze nie oceniano

jeśli uznałeś, że to dobre...

... polub nas w mediach społecznościowych

Nie spodobało się? Przykro nam...

Pomóż nam publikować lepsze teksty

Powiedz nam, jakie wolałbyś teksty na pnp24.pl?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here