Na rynku usług pojawiła się nowa oferta. Dwa koncerny – PZU (22 mln klientów) i PGNiG (7 mln klientów) weszły na rynek drobnych usług dla gospodarstw domowych.
Aż 7 milionów gospodarstw domowych jest adresatem i potencjalnym odbiorcą tej usługi.
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny przedstawiło ofertę „PGNiG Fachowiec”, skierowaną do wszystkich klientów, którzy mają aktywną umowę na dostawę gazu lub prądu. Po wybraniu wariantu usługi i uzyskaniu potwierdzenia, zostaje zawarta umowa na okres 24 miesięcy.
Usługę można wybrać w jednym z trzech wariantów, opłata miesięczna wynosi od 4,99 zł do 11,99 zł. W najtańszej opcji można liczyć na pomoc specjalisty od urządzeń grzewczych i gazowych; w wariancie drugim – technika urządzeń grzewczych i gazowych oraz hydraulika, a w trzecim – technika urządzeń grzewczych i gazowych, hydraulika oraz elektryka. Usterki naprawiać będą fachowcy Grupy PZU.
Zgłoszenia usterek przyjmuje całodobowe telefoniczne Centrum Pomocy, które organizuje naprawę, która jest dokonywana w ciągu 24 godzin. Koszty (w tym dojazdu, materiałów i robocizny) nie mogą przekroczyć 500 zł za jedną naprawę. Z serwisu można skorzystać trzy razy w ciągu 12 miesięcy.
Komentarz: Jednoosobowe firmy – hydraulicy, elektrycy – zyskały potężnego konkurenta. Mikro-firmy, rzemieślnicy „złote raczki” – wszyscy oni będą musieli konkurować z pracownikami PZU, promowanymi przez PGNiG. Czy pojawienie się na rynku drobnych usług tak dużych koncernów spowoduje obniżenie cen oraz zdrową konkurencję, czy upadek małych jednoosobowych firm z tego segmentu usług?
Małe przedsiębiorstwa ofiarą walki ze smogiem w Krakowie
Od 1 września w Krakowie będzie obowiązywał całkowity zakaz palenia węglem i drewnem. Palenie w piecach i paleniskach węglowych, ale także w kominkach będzie zabronione, użytkowanie ciężkich grillów stacjonarnych również, dopuszczone będą sezonowe instalacje przenośne (grille rozkładane). Szczegółowo określiła to uchwała Sejmiku Województwa Małopolskiego. Instalacje w gastronomii (piece), przystosowane do obsługi powyżej 500 osób na […]
Ha ha i sprzęt musi być nie starszy niż 5 letni i nie może być na gwarancji. To dla kogo ta oferta? dla jeleni?
Proszę czytać regulamin punkt 26
ostrzegam przed ta usługa!!!!!!!! nie poinformowali mnie, że jeden dzien po tym jak piec skonczy 8 lat to nie naprawiają ale pieniądze wzięli !!!!!!!!!!!
to nabijanie w butekę
Tego typu urządzenia na pewno nie psują się do pięciu czy 8 lat to są urządzenia długowieczne a ci cwaniacy zastrzegli sobie w regulaminie że urządzenie nie starsze niż 5 lub 8 lat. Kto zmienia kuchnię gazową lub Junkers po 5 czy 8 latach to niedorzeczne. Jest to zwyczajne oszustwo i przestrzegam wszystkich przed podpisaniem umowy na tych pseudo fachowców. Takie urządzenia do 10 lat to się tylko konserwuje i czyści a oni w swoim regulaminie mają napisane, że czyszczenie i konserwacja nie obejmuje tej usługi , czyli właściwie nic nie robią tylko z biorą pieniądze. Czyli oszuści!!!